Nou telèfon dels centres de Serveis Socials: 900 922 357 | Sant AndreuL'Ajuntament de Barcelona informa del canvi de telèfon de contacte dels centres de serveis socials de la ciutat, que va entrar en funcionament el dia 2 de novembre. El nou número és el 900 922 357. Aquest també és el telèfon d’atenció dels punts d’informació i atenció a les dones (PIAD) i del programa d’acció comunitària Radars. L’horari de l'atenció telefònica és de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores, i de dilluns a dijous, de 16.00 a 19.00 hores.

El passat 24 de maig, la Generalitat va aprovar la Instrucció 5/2020, de 24 de maig, sobre reincorporació progressiva als centres de treball, teletreball i altres mesures organitzatives, d'aplicació a tot el personal al servei de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. En aquesta instrucció es determinava que les mesures les haurien d’habilitar els departaments en els seus propis plans de contingència i reincorporació progressiva, que serien d’aplicació per al personal d’administració i tècnic i el personal laboral dels departaments i organismes autònoms de la Generalitat.

Per dur a terme presentació de documentació podeu fer el tràmit en línia a través del formulari de petició genèrica,  a l'assumpte cal indicar que va adreçat al Consorci de Serveis Socials de Barcelona. També es poden presentar escrits a les oficines de Correus, que obren només de 9.30h a 12.30h.

Per a més informació podeu consultar els enllaços següents:

A partir del dia 8 de juny l'oficina d'atenció ciutadana del carrer Bruc torna a estar oberta al públic i es reprèn l'atenció presencial en l'horari habitual de 9.00 h a 14.00 h. Com a novetat i per evitar aglomeracions, és necessari demanar cita prèvia a través d'aquest enllaç.

Continuen disponibles els canals telefònics d’atenció a la ciutadania (93 467 87 33), i els canals telemàtics per a la realització de tràmits per Internet (Tràmits gencat i Canal Empresa. En cas que el tràmit que es vulgui fer no es trobi disponible electrònicament, es pot presentar una Petició genèrica). Per consultes, també es pot adreçar un correu a la bústia electrònica.

El Reial Decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2, restringeix els desplaçaments de la població als estrictament necessaris. Per evitar que la població hagi de desplaçar-se a les oficines de les administracions públiques per presentar documents, s’han anul·lat tots els terminis relacionats amb els procediments administratius, fins que s’hagi superat la situació i perdi vigència l’esmentat Reial Decret.

Per tot això i també com a mesura de prevenció i protecció dels seus treballadors públics, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies va tancar algunes de les seves oficines d’atenció ciutadana i registre el dilluns 16 de març. L'oficina de registre i d'atenció ciutada del Consorci de Serveis Socials de Barcelona, com a part de la xarxa d'oficines adscrites a aquest departament, també deixa d'estar oberta per a l'atenció presencial a partir del dilluns 23 de març.

L’atenció a la ciutadania es farà per mitjans telefònics (934678733) i telemàtics a través de la bústia electrònica Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Properament s'informarà de la data de reobertura de l'oficina per a l'atenció presencial, per la qual caldrà concertar cita prèvia per evitar aglomeracions a l'espai de zona d'espera o a l'exterior.

Les oficines de Barcelona que queden obertes i que només prestaran el servei de registre de documentació, en horari de 9 a 14h, són:

En cas de voler presentar documentació pel registre de manera telemàtica, es pot fer mitjançant una Petició genèrica, a l'assumpte del fomulari de la petició cal indicar que va adreçat al Consorci de Serveis Socials de Barcelona.

 

Darrera actualització el 21.05.2020 a les 12.30 h

Tal com podeu llegir en la notícia publicada per la Generalitat de Catalunya i que reproduïm tot seguit, us informem que des del passat 1 de juny es va aixecar la suspensió dels termes i terminis administratius.

El dilluns 1 de juny s’aixeca la suspensió dels termes i terminis administratius que es va produir el dia 14 de març i que finalitza el dia 31 de maig de 2020. 

Concretament:

  • Comença el còmput del termini generat per les notificacions a les que el ciutadà va accedir durant el període de suspensió, com ara per a la presentació d’al·legacions o per donar resposta als requeriments realitzats amb anterioritat al 14 de març de 2020.
  • Comença novament el còmput 
    • dels terminis de posada a disposició de 10 dies de la notificació
    • dels terminis de caducitat i prescripció de drets i accions
  • Es reprenen dels terminis dels procediments suspesos a partir del 13 de març ( el termini continua en el mateix moment en que es va suspendre el còmput).

En el cas de les notificacions posades a disposició mitjançant e-notum:

  • El termini de les notificacions dipositades entre el 4 i 13 de març a les quals no s'hi hagi accedit acabarà el 10 de juny a les 23:59.
  • Respecte de les notificacions a les que l'interessat sí va accedir durant l'estat d'alarma, el termini generat per la notificació va restar suspès i per tant, l'inici del còmput serà el dia 1. No obstant, si el dia 1 de juny fos inhàbil bé en el domicili de l'interessat bé en la seu de l'òrgan administratiu competent, el termini iniciarà el seu còmput el dia 2 de juny.

El passat 14 de març el Govern espanyol va aprovar el Reial Decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, que va aprovar ahir el Govern espanyol. Tal com s'indica a la Instrucció 3/2020, del 13 de març, de la Secretària d’Administració i Funció Pública, el Consorci ha elaborat un Pla de Contingència en el qual concretaran les activitats i serveis públics que es consideren bàsics i estratègics. El pla va acompanyat d'un document que detalla l’adopció de les mesures a adoptar el la gestió de la feina per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2 i la minimització de riscos i d'un altre específic per a centres.

A continuació, podeu consultar els documents relacionats:

Aquest Pla de Contingència ha sigut comunicat al personal del Consorci de Serveis Socials de Barcelona en data 16 de març de 2020. D’acord amb l’evolució de la situació i les noves indicacions que puguin donar les autoritats competents, el pla pot ser revisat i actualitzat amb la notificació pertinent als equips professionals.

Darrera actualització: 16 de març de 2020, 14.48 hores

Horari d’atenció al públic

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.

(excepte el 24 i 31 de desembre i el mes d'agost)

Per sol·licitar cita prèvia