Organització
PRESENTACIÓ DEL CONSORCI
- Sobre el Consorci
- Objectius i competències
- Fitxa identificativa de l'entitat
- Estatuts del Consorci de Serveis Socials de Barcelona
- Organització interna
- Organigrama dins de l’Administració del Departament de Drets Socials
- Òrgan de govern
- Equip directiu
PERSONAL DIRECTIU
El personal directiu del Consorci del qual s'ha de publicar la informació indicada a la LTAIPBG està format únicament per la persona que ocupa el càrrec de gerència, podeu consultar-ne la següent informació:
- Perfil i trajectòria professional
- Informació relativa a la relació nominal del personal directiu, les seves retribucions, indemnitzacions i dietes
- Resolució d'autorització o reconeixement de compatibilitats
Les persones als capdavant de les direccions de cada servei no tenen càrrecs catalogats com a personal directiu però es pot consultar la informació sobre la seva trajectòria professional en l'apartat "Equip directiu".
EMPLEADES PÚBLIQUES
Ocupació pública
- Nombre d'efectius: aquesta informació es pot consultar en el següent enllaç i al Banc de Dades d'Ocupació Pública
- Plantilla de personal
- Retribucions: en el següent enllaç consultar les taules de retribucions anuals dels empleats públics, al personal del Consorci li és d'aplicació la taula salarial del Personal laboral del VI Conveni únic
- Indemnitzacions
- Dietes: D’acord amb els criteris de la CITGO de 28 d’octubre de 2016, s’entén per dieta els drets d’assistència per a la concurrència a reunions d’òrgans de govern, de consells d’administració o de qualsevol altre òrgan col·legiat de l’Administració de la Generalitat i de les entitats, ens o empreses del seu sector públic. D’acord amb els criteris de la CITGO de 28 d’octubre de 2016, s’entén per dieta els drets d’assistència per a la concurrència a reunions d’òrgans de govern, de consells d’administració o de qualsevol altre òrgan col·legiat de l’Administració de la Generalitat i de les entitats, ens o empreses del seu sector públic.Actualment, d’acord amb l’article 63 de la Llei 3/2015, d’11 de març, de mesures fiscals, financeres i administratives i del sector públic no es percep cap tipus de dret d’assistència.
Resolucions d’autorització o reconeixement de compatibilitats
Acció i representació sindical
-
-
- Acords, pactes i convenis en matèria de personal:
-
- VI Conveni col·lectiu únic d’àmbit de Catalunya del personal laboral de la Generalitat de Catalunya
- Acords i pactes del personal laboral de la Generalitat de Catalunya
- Acord d'adhesió al 6è Conveni amb el comitè d'empresa del CSSBcn 2017
- Acord d'adhesió al 6è Conveni amb el comitè d'empresa del CSSBcn 2020
- Acord provisional en relació amb la borsa de treball
- Acord de reducció del temps d'atenció directa del col·lectiu d'educadors/es majors de 58 anys
- Acord extraordinari per allargar la vigència de les reduccions de jornada per interès personal
- Acord per l’obertura extraordinària de la Borsa de Treball del Consorci de Serveis Socials de Barcelona, categoria fisioterapeuta
- Acord de Borsa de Treball del Consorci de Serveis Socials de Barcelona
-
- Representació sindical:
- Acords, pactes i convenis en matèria de personal:
-
Processos de selecció i promoció professional
Convocatòries de selecció de personal temporal
Formació
-
-
- Pla de Formació: 2023
- Pla de formació: 2022
- Plans de formació: 2021, 2020
- Memòria del Pla de formació: 2021
- Memòria del Pla de formació: 2020
- Processos de formació: el Consorci no ha organitzat cap formació les llistes de la qual hagin de ser publicades d'acord amb la Llei de Transparència i les instruccions facilitades per la Generalitat de Catalunya. En el següent enllaç es poden consultar els llistats dels empleats públics admesos a activitats formatives organitzades per l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
-
Igualtat
-
-
- Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes del CSSBcn (2021-2024)
- Protocol per a la prevenció, la detecció, l’actuació i la resolució de situacions d’assetjament: sexual, per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere, expressió de gènere, psicològic laboral i altres discriminacions en l’àmbit laboral.
-
ÈTICA
Codis de conducta
Agenda de visites i reunions amb grups d’interès
Invitacions a viatges, desplaçaments i allotjaments
BONA ADMINISTRACIÓ
Catàleg de serveis
- Servei d'Atenció a la Infància i l'Adolescència
- Servei d'Atenció a les Dones en situació de vulnerabilitat
- Servei d'Atenció als Joves en situació de vulnerabilitat
- Servei d'Atenció a les Persones amb Discapacitat
- Servei d'Atenció a les Persones amb Drogodependència
- Servei d'Atenció a les Persones en situació de Dependència