Skip to main content

Inici

Organització

PRESENTACIÓ DEL CONSORCI

  1. Sobre el Consorci
  2. Objectius i competències
  3. Fitxa identificativa de l'entitat
  4. Estatuts del Consorci de Serveis Socials de Barcelona
  5. Organització interna
  6. Organigrama dins de l’Administració del Departament de Drets Socials
  7. Òrgan de govern
  8. Equip directiu

PERSONAL DIRECTIU

El personal directiu del Consorci del qual s'ha de publicar la informació indicada a la LTAIPBG està format únicament per la persona que ocupa el càrrec de gerència, podeu consultar-ne la següent informació:

  1. Perfil i trajectòria professional
  2. Informació relativa a la relació nominal del personal directiu, les seves retribucions, indemnitzacions i dietes
  3. Resolució d'autorització o reconeixement de compatibilitats

Les persones als capdavant de les direccions de cada servei no tenen càrrecs catalogats com a personal directiu però es pot consultar la informació sobre la seva trajectòria professional en l'apartat "Equip directiu".

EMPLEADES PÚBLIQUES

Ocupació pública

  1. Nombre d'efectius: aquesta informació es pot consultar en el següent enllaç i al Banc de Dades d'Ocupació Pública
  2. Plantilla de personal
  3. Retribucions: en el següent enllaç consultar les taules de retribucions anuals dels empleats públics, al personal del Consorci li és d'aplicació la taula salarial del Personal laboral del VI Conveni únic
  4. Indemnitzacions
  5. Dietes: D’acord amb els criteris de la CITGO de 28 d’octubre de 2016, s’entén per dieta els drets d’assistència per a la concurrència a reunions d’òrgans de govern, de consells d’administració o de qualsevol altre òrgan col·legiat de l’Administració de la Generalitat i de les entitats, ens o empreses del seu sector públic. D’acord amb els criteris de la CITGO de 28 d’octubre de 2016, s’entén per dieta els drets d’assistència per a la concurrència a reunions d’òrgans de govern, de consells d’administració o de qualsevol altre òrgan col·legiat de l’Administració de la Generalitat i de les entitats, ens o empreses del seu sector públic. Actualment, d’acord amb l’article 63 de la Llei 3/2015, d’11 de març, de mesures fiscals, financeres i administratives i del sector públic no es percep cap tipus de dret d’assistència.

Resolucions d’autorització o reconeixement de compatibilitats

Acció i representació sindical

      1. Acords, pactes i convenis en matèria de personal:
          1. VI Conveni col·lectiu únic d’àmbit de Catalunya del personal laboral de la Generalitat de Catalunya
          2. Acords i pactes del personal laboral de la Generalitat de Catalunya
          3. Acord d'adhesió al 6è Conveni amb el comitè d'empresa del CSSBcn 2017
          4. Acord d'adhesió al 6è Conveni amb el comitè d'empresa del CSSBcn 2020
          5. Acord provisional en relació amb la borsa de treball
          6. Acord de reducció del temps d'atenció directa del col·lectiu d'educadors/es majors de 58 anys
          7. Acord extraordinari per allargar la vigència de les reduccions de jornada per interès personal
          8. Acord per l’obertura extraordinària de la Borsa de Treball del Consorci de Serveis Socials de Barcelona, categoria fisioterapeuta
          9. Acord de Borsa de Treball del Consorci de Serveis Socials de Barcelona
      2. Representació sindical:
          1. Recompte d'hores sindicals i cost anual d'alliberats sindicals (2019)

Formació

Igualtat

ÈTICA

Codis de conducta

Agenda de visites i reunions amb grups d’interès

Invitacions a viatges, desplaçaments i allotjaments

BONA ADMINISTRACIÓ

Catàleg de serveis

Transparència